Înlocuirea produselor ce nu au ajuns în condiții ideale.

În cazul articolelor perisabile, cererea de înlocuire trebuie să fie depusă în termen de 24 de ore de la primirea produsului. Nu există taxe suplimentare de transport pentru livrarea de produse ce urmeaza a fi înlocuite.

Rambursare / garantia returnarii banilor.

Vom rambursa în întregime costul comenzii dvs., dacă livrarea nu se face la data și ziua solicitată în comanda.

Important: Dacă din motive ce nu țin de Flowermag comanda nu poate fi livrată, ea rămane în stare procesată și disponibilă la livrare timp de 48 de ore. Dacă în acest timp livrarea comenzii nu a putut fi efectuată (din cauze ce țin strict de disponibilitatea destinatarului sau adresă inexactă), comanda de flori se anulează automat după 48 de ore, fără posibilitatea de returnare a contravalorii plății.

Rambursarea la anularea comenzilor

Rambursarea costurilor în cazul comenzilor anulate se va face doar dacă solicitarea de anulare a unei comenzi plătite vine mai devreme de 8 ore față de momentul de livrare a produselor.

Politica de Retur

Dacă nu sunteți mulțumiți de produsele achiziționate, le puteți returna, și veți primi banii înapoi în următoarele condiții:

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt predispuse a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Jucăriile sau vazele și alte produse neperisabile comercializate de Flowermag.ro se pot returna după următoarea procedură:

Procedura de denunțare și retur:

  1. Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabile și/sau alimentare. În consecință, florile și dulciurile nu se pot returna, jucăriile, vazele și coșurile, da.
  2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresă: STR. IOAN BUDAI DELEANU, NR. 21, SIBIU, ROMANIA, prin orice curier doriți.
  3. Transportul coletului de retur va fi plătit de către cumpărător.
  4. În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoană care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
  5. Coletul trebuie trimis la sediul Flowermag în maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
  6. Suma plătită va fi rambursată integral in maximum 14 de zile calendaristice de la primirea notificării de retragere.
  7. În urmă intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie să ne anunțe prin mail, poștă, telefon, SMS, verbal etc.

Am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: formular retragere

Ultima actualizare: 2019-11-28

Vă mulțumim,
Conducerea Flowermag

 

Inchide meniul
×

Coșul meu